marc isakh

professioneel profiel

Fashionmarkt

Voor Fashionmarkt was ik verantwoordelijk voor de marketing en de vormgeving daarvan. Dat gebeurde via nieuwsbrieven, social media, webshop, productfotografie, beeldbewerking en print-/postermateriaal.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Nieuwsbrieven

New Business Movement

Voor New Business Movement heb ik meegeholpen aan het verder ontwikkelen en vormgeven van de huisstijl, de website bijgehouden en het verder ontwikkelen van zowel de look & feel als de user experience.

 

Logo en huisstijlelementen
E-mail bijlage contactgegevens
Responsive Webdesign & Development
Ga naar newbusinessmovement.nl voor een kijkje op hun website.

Life Force Massage Therapie

Voor Life Force Massage Therapie heb ik een responsive website ontwikkeld en hiermee heb ik de klant gered van een webdeveloper die half werk leverde.

 

homepage

Ga naar Life Force Massage Therapie voor een kijkje op hun website.
visie pagina
behandelingen pagina
klachten pagina
contact pagina

Ga naar Life Force Massage Therapie voor een kijkje op hun website.

JustPremium

Hieronder zie je een aantal diverse banners in verschillende formaten die ik voor een testcase van Just Premium heb vormgegeven.



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2dehands.be Infosheet

Voor 2dehands.be een digitale infosheet ontworpen bestaande uit 4 pagina’s. Deze moest zowel in het Nederlands als in het Frans opgemaakt worden.


pagina 1
pagina 2
pagina 3
pagina 4

Peugeot

Zie hieronder een reeks aan diverse e-mails en landingspagina’s die ik voor Peugeot heb vormgegeven, zowel voor mobiel als voor desktop.



e-mail peugeot 308 desktopversie
e-mail peugeot 308 mobiele versie
e-mail peugeot 208 desktopversie
e-mail peugeot 208 mobiele versie
e-mail 'save the date'
e-mail 'mag ik u uitnodigen?' v1
landingspagina 'ja, ik wil een proefrit maken' v1
e-mail 'mag ik u uitnodigen?' v2
landingspagina 'ja, ik wil een proefrit maken' v2
e-mail navigatiesysteem
e-mail 'peugeot to go'
e-mail peugeot business event
e-mail 'design your life'

Tim Dialogue Marketing

Voor Tim Dialogue Marketing heb ik diverse uitingen gemaakt, waaronder een advertentie en een landingspagina waar je het boekje ‘de essentiële succesfactoren van actiemarketing’ kunt downloaden. Dit boekje heb ik ook vormgegeven. Daarnaast moest van alle webpagina’s zowel een desktopontwerp als mobiel ontwerp komen.


homepagina desktopversie
homepagina mobiele versie iphone 4
homepagina mobiele versie iphone 5
contact tab opengeklapt
download pagina / formulier desktop versie 1
download pagina / formulier desktop versie 2
download pagina / formulier mobiele versie
Wat we doen pagina mobiele versie
Ons werk pagina mobiele versie
Ons team pagina mobiele versie
Blog pagina 1 mobiele versie
Blog pagina 2 mobiele versie
Contact pagina mobiele versie / formulier
Menu
Banner
Advertentie

Citroën E-mails

Voor Citroën heb ik diverse e-mails vormgegeven aan de hand van de huisstijl richtlijnen. Ik werkte toen als grafisch vormgever bij Tim Dialogue Marketing.


citroen e-mail 1
citroen e-mail 2
citroen e-mail 3

Citroën DS Lease

Voor Citroën DS Lease heb ik diverse e-mails vormgegeven. Deze heb ik zowel voor desktop als voor mobiel ontworpen volgens de huisstijl richtlijnen van Citroën. Ik werkte toen als grafisch vormgever bij Tim Dialogue Marketing.

 

e-mail desktopversie
e-mail mobiele versie 1
e-mail mobiele versie 2
e-mail mobiele versie 3
e-mail mobiele versie 4

Alex. Reclamemiddelen

Voor alex heb ik diverse reclamemiddelen vorm gegeven, zowel bedoeld voor print als digitaal waaronder: een invulkaart, enveloppen, brieven, banners, een landingspagina en een folder.



voorkant invulkaart
achterkant invulkaart
envelop invulkaart
brief
banner 1
banner 2
landingspagina
omslag folder
binnenwerk folder
envelop